Garantie
Produsele noastre beneficiază de garanție și service cu condiția respectării regulilor de instalare, utilizare, manipulare și transport prevăzute în manualele produselor. Producătorul garantează componentele utilizate în fabricarea produselor sale împotriva defectelor de fabricație si de material, pe o perioada de 30 de zile, începând de la data livrării produselor către utilizatorul final. În timpul perioadei de garanție, producătorul își rezervă dreptul de a repara sau înlocui produsul sau componentele care se dovedesc a fi defecte. Astfel, declarăm pe proprie răspundere și pe baza documentelor primite că produsele comercializate corespund specificațiilor de execuție ale producătorului și sunt în conformitate cu standardele și descrierile menționate de acesta în manualele de utilizare.
Pentru a beneficia de toate drepturile ce decurg din achiziția produselor, în conformitate cu legislația în vigoare, vă rugăm să păstrați atât bonul fiscal sau chitanța în original, cât și ambalajul original, și să le prezentați în momentul depunerii unei reclamații. Oferim garanție numai dacă produsele achiziționate au fost folosite conform scopului pentru care au fost create (scop casnic) și dacă instrucțiunile de utilizare prezentate în manualele produselor au fost respectate întocmai. Orice reclamație în cadrul perioadei de garanție va fi prezentată în scris la adresa de email: …. sau la punctele de vânzare, urmând a fi soluționată pe cale amiabilă, în termen de 15 zile de la data confirmării înregistrării. După recepționarea produsului reclamat ca defect, vom proceda fie la repararea produsului (dacă este posibil), fie la înlocuirea acestuia (dacă nu poate fi reparat). În cazul în care produsul nu poate fi nici reparat, nici înlocuit, îl vom înlocui cu un alt produs similar. Pe perioada soluționării reclamației, termenul de garanție se prelungește cu timpul scurs de la data înregistrării acesteia și până la data recepției produsului reparat. În cazul în care reclamația conține solicitări nejustificate, clientul va fi obligat la plata manoperei de diagnosticare a produsului (minim …lei) plus cheltuielile de expediere tur-retur.
Următoarele defecte care nu apar din exploatarea normală a produsului nu sunt acoperite de garanție:
Manipularea și exploatarea neglijentă: șocuri electrice, mecanice, termice, un grad ridicat de impurități și/sau umiditate excesivă în camera de lucru, așezarea în alte poziții decât cele descrise în manualele de utilizare, introducerea unor obiecte străine, lichide, etc. în interiorul produselor;
Utilizarea altor consumabile sau accesorii decât cele recomandate de producător;
Intervenții neautorizate asupra produselor;
Exploatarea produselor în alte scopuri decât cele casnice;
Alimentarea la alte tensiuni și frecvențe și nu la cele prevăzute de producător;
Defecte datorate cablurilor de legătură, împământării clădirii sau conectării/deconectării produselorîn timpul funcționării.
S.C. IZORARE ECOSYSTEM S.R.L. nu răspunde de deteriorarea produselor în timpul transportului. Vă rugăm să verificați integritatea produselor la livrare și să adresați reclamația transportatorului.
Reciclare:
În conformitate cu prevederile OUG 195/2005 cu privire la protecția mediului înconjurător și O.U.G. 5/2015 cu privire la deșeurile de echipamente electrice și electronice (DEEE), S.C.IZORARE ECOSYSTEM S.R.L. își asumă responsabilitatea scoaterii din uz a echipamentelor electrice și electronice în condiții corespunzătoare. Astfel, împreună cu clienții noștri, avem scopul de la de a preveni potențialele efecte nocive asupra mediului înconjurătorși sănătății umane ca urmare a prezenței substanțelor periculoase.
Simbolul care însoțește produsele indică faptul că aparatele electrice și electronice vechi nu trebuie aruncate împreuna cu deșeurile municipale nesortate. La finalul duratei de funcționare a acestora, suntem responsabili cu toții să le colectămîn centre speciale puse la dispoziție de către o societate autorizată în colectarea deșeurilor. De asemenea, S.C. IZORARE ECOSYSTEM S.R.L. aplică politica de colectare a DEEE în sistem de preluare a echipamentelor unul la unul, conform legislației în vigoare, dacă echipamentul predat este echivalent și a îndeplinit aceleași funcții ca și echipamentul nou furnizat; clienții noștri pot preda DEEE echivalente la sediul sau la punctele noastre de lucru.