FAQ

I. Cum urmaresc stadiul comenzii:

In contul dumneavoastra puteti urmari procesul in care se afla o comanda pe intreaga perioada, de la plasare pana la livrare.

In momentul alocarii comenzii catre un consultant de vanzari vi se va trimite un e-mail pe adresa folosita la inregistrare, pentru a putea tine legatura si a sti in permanenta starea comenzii

II. Livrarea comenzilor:

Produsele comandate se livreaza in toata tara, prin intermediul firmei de curierat FanCurier in maxim 48 de ore de la confirmarea comenzii de catre consultantul de vanzari.

III. Modalitate de plata:

Plata cu numerar, ce se face in lei, integral, la livrare, la ramburs sau achizitionarea lor din depozit . Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii telefonice a comenzii. In cazul livrarii produselor de catre curieri la domiciliu, plata se va face catre comisionarul care efectueaza livrarea.

 IV. Informare si suport:

Departamentul nostru va ofera suport pentru orice situatie aparuta in relatia dumneavoastra cu site-ul nostru.

Pentru eventuale intrebari sau modificari la comanda, operatorii nostrii va stau la dispozitie atat telefonic cat si prin modalitatile expuse la pagina "contact":

  • formularul de contact
  • telefonul mobil

si veti primi un raspuns in maxim 24 de ore.

V. Retururi de produse:

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000 in cazul in care nu corespund cerintelor sale. Produsele se pot returna, in termen de 30 zile calendaristice de la primire, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, fara sa fi fost uzate. Acceptam totusi si produsele ce au fost incercate in productie, utilizate o singura data fara a fi uzate sau deteriorate.Contravaloarea produselor returnate se va recupera in maxim 30 de zile calendaristice. In functie de optiunea cumparatorului, banii proveniti din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru achitarea altui produs sau se pot returna in termen de maxim 30 de zile de la primirea produsului de catre compania noastra.

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform.Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor sunt suportate de firma noastra.

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand, pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de compania noastra.

Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, ascutiri sau care au fost uzate.

Pentru coletele ce prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

Produsele, nu se pot returna decat in ambalajul cu care au fost expediate si impreuna cu toate documentele (chitanta, factura, specificatii tehnice). Distrugerea sau ruperea ambalajelor sau a accesoriilor ( chei , placute de schimb, etc) produsului atrage imposibilitatea returnarii, iar Technowood SRL, nu poate fi facuta raspunzatoare. 

VI. Renuntare la comanda:

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.